Pàgines

divendres, 26 de juny del 2009

Uns amics a les ones


Avui a can Vistaire són de festa. En Ramon Solsona els ha citat a La paraula del dia per referir-se al mot 'Cascavellico'. Que encara no coneixeu Lo vistaire? No m'ho puc creure! Apa!, aneu a veure el Marc, el David i el Marià, que encara sou a temps! I que consti que ja us en vaig parlar quan el van començar!

Vols posar un reproductor d'audio als teus articles del blog? En Carlos Soler ens ho explica molt bé a Blogtècnia.

Felicitats, vistaires!

7 comentaris:

  1. Gràcies, Gran Demiürg! Avui el sobrenom t'escau d'allò més!!

    ResponElimina
  2. El Marc està missing. No sé, no sé...

    ResponElimina
  3. Ja sóc aquí. Cap de setmana a la city.

    Gràcies, Pami!

    ResponElimina
  4. Ei, l'enllaç de RAC-1 ja no xuta.

    Com puc ampegar aquest traste que tens aquí a cal Vistaire?

    ResponElimina
  5. Marc, que se t'ha de donar tot mastegat, osti tu!

    L'enllaç de "Cascavellito" funciona:
    http://www.rac1.org/elmon/?p=25963

    I et vaig posar un enllaç al blog del Carlos Soler on explica com crear un "embed" per reproduir un arxiu de so.

    A més, l'arxiu de so que t'he enllaçat és només de la paraula del dia. Són uns pocs minutets i no tot el programa o tota l'hora del Basté.

    El codi hauria de ser aquest:

    [embed src="http://www.racalacarta.com/audio/el_mon_a_rac1/0626%2010h%20%28Divendres%2026-06-09%29%20La%20paraula%20del%20dia%20%28Cascavellito%20%29.mp3" autostart="false" height="45" width="350"][/embed]

    Hauràs de canviar els claudàtors d'obrir i tancar pels signes major i menor que enclouen habitualment els comandaments en HTML
    A veure si et funciona!

    ResponElimina
  6. ho sento...

    gràcies, pami.

    ResponElimina
  7. Ja veig que amb l'emoció, no vas arribar a llegir-t'ho tot. O llegeixes en diagonal com faig jo? ;-)

    ResponElimina

Avui, sí. Demà, potser no. Depèn dels aires que respira la catosfera modero o no modero.