dilluns, 7 de juliol de 2008

Causa-efecte

Telecinco és l'única televisió privada que ha donat suport al pamflet d'uns pseudointel·lectuals. No només hi dóna suport, sinó que "posa a disposició del col·lectiu que porta aquesta iniciativa el seu canal de televisió per donar suport a aquest projecte".

Telecinco era la cadena més vista a Catalunya. Sembla, que les coses comencen a no anar-li tan bé a la Teleberlusconicinco: Telecinco se hunde en el prime time.

Tal faràs, tal trobaràs. I segur que no serà la primera vegada que les audiències no li fan costat. Potser cal avaluar els actes i les companyies i el cost que poden tenir els nostres actes.

5 comentaris:

Puigmalet ha dit...

La il·lustració complementa molt bé l'escrit. Delinquents dels mitjans, són alguns.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Ni CSI, ni punyetes! A mirar documentals del C33!

Anònim ha dit...

Bona notícia. Hem de continuar amb la flama del boicot ben encesa.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Ja veuràs que no és l'última vegada, Marc. S'ha de saber trobar els companys de camí.

Puigmalet ha dit...

http://blogs.publico.es/dominiopublico/628/un-manifiesto-nacionalista/

La veritat, és una mica lamentable que un lingüista madrileny sigui una de les veus més crítiques contra el tema. On són els lingüistes catalans, a part de casos puntuals? On és l'IEC?